maandag 16 maart 2009

Ding 12


Deze was niet zo moeilijk. Ik heb bij Favorieten actief en favoriete wandelroutes een stukje geschreven over de Elfstedenroute. Wij hebben nu 4 jaar één dag van deze route gelopen en we moeten nog één etappe. Die zouden we dit jaar lopen, maar mijn wandelmaatje is geblesseerd.

Dus dat wordt 'm niet. Misschien volgend jaar, maar eerlijk gezegd zie ik ook wel een beetje tegen deze etappe op. Het is van Leeuwarden naar Sloten en dat is ong. 51 km. Je kunt je wel indenken hoe ik dan over de finish kom!

2 opmerkingen:

  1. 51 km??? Ik fyn 25 km al lang genôch.
    Mei graach rinne, mar biedt me foar dit soarte ôfstannen net oan. Ha in pear kear de Slachte rûn. Dat is myn taks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dag Joukje, dan was mijn methode iets relaxter. Ik heb de elfstedenroute in ELF keer gelopen. Elke maand een dag en 4 febr 2009 was de laatste keer.Ik kreeg zelfs een medaille!

    BeantwoordenVerwijderen