donderdag 23 april 2009

Sociale Netwerken

Ik ben al een tijdje lid van Hyves. Dit kwam door Laura, die op een rustig moment in de uitlening mij ook inschreef als lid. Ik dacht dat dit niets voor mij was en mijn dochters begonnen te lachen toen ze het eerste berichtje op hyves van mij kregen.
Ondertussen maak ik regelmatig gebruik van Hyves. Nu Laura niet meer bij ons werkt, houden we zo toch nog contact. En net belde Jildau op: Heb jij mijn berichtje op Hyves niet gelezen? Er wordt dus al van uit gegaan dat ik een beetje bijblijf.
Ook van Schoolbank.nl ben ik al een poosje lid. Ik kijk er niet zo vaak op, maar krijg wel altijd een berichtje als er weer nieuwe aanmeldingen zijn. Zo nieuwsgierig ben ik dan ook wel weer.
Dizzie.nl heb ik even bekeken: een leuke site. Grieteke had in haar weblog staan dat deze site misschien eens vermeld kan worden in onze Nieuwsbrief, daar ben ik het helemaal mee eens. Regelmatig vragen de klanten naar "leuke"boeken, op deze site staan ideeën genoeg.

1 opmerking:

  1. Ik sjoch dyn reaksje en bin no eins al wer ferjitten wat Dizzie.nl is, erch hè?

    BeantwoordenVerwijderen